ManageEngine راه حل SIEM خود را تقويت كرد
IBM در مورد ظهور حملات سايبري روي پروتكل (VoIP) هشدار مي دهد
چت بات ها طعمه ي كلاهبرداي جديد ايجاد كرده اند
سه ويژگي VoIP براي خدمات مشتريان
	فورتينت در حال گسترش فناوري با مايكروسافت
سيسكو و اپل همگام براي تقويت امنيت اطلاعات
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فورتينت در حال گسترش فناوري با مايكروسافت

فورتينت اعلام كرده است كه مايكروسافت به عنوان شريك برنامه Fabric-Ready Partner و ادغام قابليت هاي امنيتي پيشرفته در ورك لود مايكروسافت آژور ملحق شده است.
جان مدديسون، معاون ارشد محصولات و راه حل هاي فورتينت
"براي هماهنگي با نيازهاي زيربنايي مورد نياز براي منابع مورد تقاضا، سياست هاي خودكار و اطلاعات در مقابل تهديدات خدمات شبكه در زمان واقعي، بايد با كسب و كار سازگار باشد. فورتينت و مايكروسافت تعهد مي كنند تا شركت ها را به طور ايمن درانتقال داده ها به كلاود كمك كرده، به طوري كه استراتژي هاي كسب و كار آنها را بتواند از انعطاف، مقياس و عملكرد خدمات مبتني بر كلاود بهره مند شوند. ما به مايكروسافت به عنوان يك شريك Fabric-Ready خوش آمد مي گوييم و منتظر ادامه همكاري براي ارائه قابليت هاي امنيتي خودكار و سازگار در ابعاد كلاود براي مشتريان در شركت هاي بزرگ جهاني هستيم. "
خلاصه اخبار
 فورتينت، (NASDAQ: FTNT)، رهبر جهاني در راهكارهاي مبتني بر فناوري هاي پيشرفته در زمينه امنيت سايبري، امروز اتحاد گسترده تكنولوژي را با مايكروسافت را از طريق همكاري درFabric-Ready Partner و همكاري هاي جديد براي سرويس هاي امنيتي كلاود را اعلام كرد. 
•    مايكروسافت به  برنامه Partner Fortinet Fabric-Ready ، در راستاي ادغام اطلاعات تهديد امنيتي  Fortinet Security، پيشگيري از نفوذ و قابليت هاي مديريتي را در مركز امنيت مايكروسافت Azure (ASC) ملحق شده است تا بيش از پيش ورك لود كلاود را حفظ كند.
•    علاوه بر فايروال هاي FortiGate Enterprise ، فايروال هاي وب كاربردي مجازي FortiWeb (WAF)  اكنون در مركز امنيت آژور براي حفاظت چند لايه در برابر تهديدات برنامه در دسترس هستند.
•    فايروال هاي FortiGate Enterprise در حال حاضر بر حسب تقاضا در ماركت آژور موجود است.
فورتينت و مايكروسافت با همكاري يكديگر مشتريان سازماني را به شيوه اي ايمن به كلاود منتقل كنند
بر اساس گزارش اخير McKinsey & Company، تعداد زيادي از شركت هاي بزرگتر احتمال دارد كه ورك لود را از محيط سنتي پسيو شبكه و مجازي به سوي كلاود منتقل كنند، و تعداد شركت هايي كه حداقل يك بار يك ورك لود را بر روي زيرساخت به عنوان سرويس (IaaS) را ميزباني كرده اند، تا سال 2018 تا 41 درصد افزايش خواهد يافت.



 

براي پيش بردن اين افزايش در بكارگيري IaaS، شركت ها بايد اطمينان حاصل كنند كه داده هاي آنها با استفاده از مدل محاسبات ابري به صورت امن نگهداري مي شود.
از طريق گسترش اتحاديۀ فن آوري مايكروسافت و فورتينت، مشتريان شركتي از امنيت سايبري يكپارچه بهره مند مي شوند كه مي توانند اطلاعات را در زمان واقعي به اشتراك بگذارند و از حفاظت اتوماتيك در محل هاي كار در محيط داخلي و كلاود اطمينان حاصل كنند.
شركت مايكروسافت با Fortinet Fabric-Ready  همكار مي شود.
مشتري هاي شركت مايكروسافت آژور به عنوان شريك  Fabric-Ready از توانايي هاي گسترده و اتوماتيك Fabric Security  فورتينت با ارائه پيش شرط هاي امنيتي ، فشارهاي هاي فني و هزينه ها را تا حد زيادي كاهش مي دهند. راهكارهاي مجازي فورتينت، اطلاعات در برابر تهديدات در زمان واقعي و كنترل هاي امنيتي خودكار را به منظور ارائه ديدگاه جامع تر از وضعيت امنيتي ورك لود آژور خود و ارائه پاسخ سريع تر و هوشمندانه تر به تهديد، به مشتريان آژور ارائه مي دهند. 
•    فايروال FortiWeb Web Application در حال حاضر در مركز امنيتي آژور در دسترس است: اتوماسيون امنيتي و توصيه براي توسعه پشتيباني شبكه دهندگان كلاود ضروري است. با وجود رشد روزافزون در حملات سايبري، داشتن سياست هاي خودكار و تحليلي براي پاسخگويي به آنها، بسيار مهم است. فايروال FortiGate Enterprise  هم اكنون در ASC در دسترس بوده و در حال حاضر FortiWeb براي ورك لود آژور معتبر است تا بتوان با شناسايي مبتني بر تحليل و حفاظت چندلايه¬ي در برابر تهديدات، اتوماسيون امنيت بيشتري را به ارمغان آورد، و به مشتريان آژور كنترل بيشتري بر وضعيت امنيتي آنها بدهد.
•    راه حل هاي مجازي Fortinet Security Fabric ، از جمله FortiGate فايروال هاي سازماني، FortiAnalyzer  براي شبكه سازي متمركز، تجزيه و تحليل و گزارش، FortiManager  براي مديريت متمركز امنيت كلاود، FortiMail  براي دروازه پستي امن و FortiWeb فايروال هاي وب سايت در حال حاضر در Azure Marketplace موجود است. 
سال گذشته اين شركت ديرك ههدنل را استخدام كرد تا اقدامات منبع باز را براي آنها مديريت كند. پيوستن به بنياد لينوكس نشان مي دهد كه وي ام وير حتي بيش از پيش در حيطه¬ي متن باز به جلو خواهد رفت. وي ام وير ، شركت شناخته شده براي تغيير چشم انداز مركز داده با مجازي سازي، به بنياد لينوكس خدمات شبكه به عنوان عضوي طلايي پيوست. اين دومين رده ي بالا در بنياد لينوكس است. 
جيم زملين، مدير اجرايي بنياد لينوكس گفت:" وي ام وير تعهد خود را نسبت به اصول توسعه منبع باز برجسته كرده است. جامعه منبع باز از ثروت، استعداد و منابع وي ام وير بهره مند خواهد شد، زيرا ما براي حل مشكلات فناوري از سوي مركز داده ها به زيرساخت هاي كلاود و فراتر از آن با يكديگر همكاري مي كنيم." وي ام وير با منبع باز براي مدت زمان بسيار طولاني در ارتباط بوده است. در سال 2011، اين  شركت  Cloud Foundryرا كه پلت فرمي منبع باز است را به عنوان يك سرويس (PaaS) ايجاد كرد. در سال 2015، Cloud Foundry  به پروژه¬ي مشترك بنياد لينوكس تبديل شد. امروز نقش Cloud Foundry براي PaaS  مانند لينوكس براي سرور است.  اين يك فن آوري بسيار مهم براي زيربناي فناوري مدرن است.



علاوه بر Cloud Foundry، وي ام وير همچنين با ساير پروژه هاي منبع باز، از جمله Open Platform Network Automation (ONAP)، Open vSwitch و OpenStack در ارتباط است.
در سال 2016، ديرك ههدنل، كه قبلا مدير فن آوري لينوكس و منبع باز در اينتل بود، به عنوان معاون رييس و مدير عامل منبع باز به وي ام وير پيوست. ورود ههندل به وي ام وير به اين معنا بود كه شركت قصد داشت تا خود را به شدت درگير لينوكس و منبع باز بكند. پيوستن وي ام وير به بنياد لينوكس ظاهرا نتيجه تلاش هاي ههندل است.
در مصاحبه اي اخير، ههندل به  من گفت، "آموزش وي ام وير امروز يك سرمايه گذاري قوي در منبع باز و در حال حاضر ميكروتيك در حال كمك به تعداد زيادي از پروژه هاي منبع باز موجود است. و ما بيش از پيش در حال هدايت پروژه هاي منبع باز خودمان هستيم تا راه حل هايي براي مشتريانمان ايجاد كنيم كه به آنها اين امكان را  بدهد كه از زيرساخت هاي كيفيت توليد كه وي ام وير را شكل مي دهد، همراه با نرم افزار منبع باز سريع كه اغلب تعريف مي كند "نرمال جديد" در محاسبات ابري. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.