چرا فروش با تكيه بر قابليتهاي ويدئوكنفرانس بيشتر است؟
با تكيه بر قابليت برگزاري جلسات رو در رو، ويدئو كنفرانس با هدف فروش توانايي پرسنل فروش را براي انعقاد قراردادهاي فروش بيشتر افزايش ميدهد.
بر اين اساس، انتظار ميرود كه بازار جهاني براي تجهيزات و خدمات شبكه ويدئوكنفرانس (تحت تاثير رشد ارتباطات يكپارچه (UC)) نرخ رشد سالانه تركيبي 5/8درصدي را در دوره 2015 تا 2023 تجربه كند (گزارش Transparency Market Research، دسامبر 2015).
طبق نظر مشاور فروش برايان تريسي، 80درصد موفقيت فروش كاملا به شخصيت بستگي دارد. به گفته تريسي، «در فروش، شخصيت شما مهمتر از دانش شما در ارتباط با محصول مفروض است. اين موضوع نصب شبكه حتي از مهارتهاي شما در زمينه فروش نيز مهمتر است. در واقع، شخصيت شما از محصول يا خدماتي كه ميفروشيد نيز مهمتر است.»
پرسنل فروش ميتوانند جلسات رو در رو بسيار بيشتري را از طريق ويدئوكنفرانس برگزار كنند كه بسيار سريعتر و ارزانتر از سفر و ملاقات مستقيم با مشتريان است. با استفاده از فناوري بستر WebRTC، استفاده از قابليت ويدئوكنفرانس براي هركس سادهتر خواهد شد.
با تكيه بر قابليت ويدئوكنفرانس، پرسنل فروش ميتوانند روند فروش را بهتر كنترل نمايند. تحقيقات مركز آموزش و توسعه پشتيباني شبكه اروپا نشان ميدهد كه تماس شخصي (و رو در رو) ميتواند عامل تعيينكنندهاي در انعقاد قرارداد فروش باشد. «براي اينكه پرسنل فروش يك قرارداد فروش را ببندند، اطمينان، تحمل و توانايي كنترل وضعيت در زمان انعقاد قرارداد فروش عامل تعيينكننده خواهد بود.» اين تحقيقات نشان داده است كه شخصيت آيندهنگر پرسنل فروش در عمل كانون مسئله ميسازد.
در واقع، شخصيت آيندهنگر پرسنل فروش 77درصد از توانايي مديريت روابط با مشتريان را در بر ميگيرد.
از اينرو، پرسنل فروش بايد مديريت رفتار خود را پشت دوربين ياد بگيرند. درصورتيكه شما در حال كنفرانس تصويري با مشتري يا مشتري احتمالي هستيد، آنگاه قطعا نميخواهيد كه مسائل صوتي يا تصويري باعث حواسپرتي شما شوند (انجمن ملي متخصصين فروش ايالات متحده). درصورتيكه شما بتوانيد فضاي دفتري را حتي در اتاق هتل يا اتاق پذيرايي خود تقليد نماييد، آنگاه احساس آرامش و راحتي بيشتري را به مستمع خود القا خواهيد كرد.
همواره به خاطر داشته باشيد كه به دوربين نگاه كنيد و نه به تصوير فرد/افرادي كه آنها صحبت مينماييد! اطمينان حاصل نماييد كه تماس چشمي با دوربين پسيو شبكه را از قبل بهخوبي تمرين كردهايد. زمانيكه در حال صحبت هستيد، اطمينان حاصل نماييد كه سر خود را اندكي به جلو متمايل كردهايد. اين كار تاثير بهتري را از طريق دوربين منتقل ميكند. و فراموش نكنيد كه لبخند بر لب داشته باشيد.
رشد سريع PBX مبتني بر نرمافزار (همانطور كه اين گزارش نيز اشاره كرد) باعث گسترش و همهگيري قابليت ويدئو كنفرانس در شركتها در سطح جهاني گرديده است. سيستم تلفن 3CX قابليت ويدئو كنفرانس را صرفا با چند كليك در اختيار كاربر قرار ميدهد، بهطوريكه پرسنل فروش ميتوانند در هر زمان و هر جا تماس رو در رو با مشتريان خود داشته باشند.
با تكيه بر راهحل ويدئو كنفرانس 3CX، برگزاري ويدئو كنفرانسها آسانتر خواهد شد.
درباره 3CX (www.3cx.com)
شركت 3CX ارائهدهنده خدمات ارتباطات راهدور است. اين شركت IP PBX مبتني بر نرمافزار و استانداردهاي بازي را توسعه داده است كه نوآوري در حوزه ارتباطات به شمار ميروند و جايگزين PBXهاي اختصاصي گرديدهاند. 3CX هزينههاي ارتباطات راهدور را كاهش خواهد داد و در عين حال، بهرهوري و قابليت جابجايي كاركنان شركت را افزايش خواهد داد.
با تكيه بر فناوري يكپارچه ويدئو كنفرانس WebRTC، تلفنهاي نرمافزار مبتني بر مك و ويندوز و ميكروتيك كلاينتهاي تلفن هوشمند براي تلفنهاي مبتني بر اندرويد، iOS و ويندوز، شركت 3CX بسته ارتباطات يكپارچه (UC) كاملي را به شركتها ارائه خواهد كه بدون نياز به پيكربندي قابل پيادهسازي خواهد بود.
هم اكنون، بيش از 50000 مشتري در سرتاسر جهان از خدمات 3CX استفاده ميكنند، از جمله: Boeing ، McDonalds ، Hugo Boss ، Ramada Plaza Antwerp ، Harley Davidson، Wilson Sporting Goods و Pepsi. اين شركت در ايالات متحده، انگلستان، آلمان، هنگ كنگ، آفريقاي جنوبي، روسيه و استراليا دفتر داد كه حضور جهاني 3CX را تضمين خواهد كرد.
با تكيه بر قابليت برگزاري جلسات رو در رو، ويدئو كنفرانس با هدف فروش توانايي پرسنل فروش را براي انعقاد قراردادهاي فروش بيشتر افزايش ميدهد.
بر اين اساس، انتظار ميرود كه بازار جهاني براي تجهيزات و خدمات شبكه ويدئوكنفرانس (تحت تاثير رشد ارتباطات يكپارچه (UC)) نرخ رشد سالانه تركيبي 5/8درصدي را در دوره 2015 تا 2023 تجربه كند (گزارش Transparency Market Research، دسامبر 2015).
طبق نظر مشاور فروش برايان تريسي، 80درصد موفقيت فروش كاملا به شخصيت بستگي دارد. به گفته تريسي، «در فروش، شخصيت شما مهمتر از دانش شما در ارتباط با محصول مفروض است. اين موضوع نصب شبكه حتي از مهارتهاي شما در زمينه فروش نيز مهمتر است. در واقع، شخصيت شما از محصول يا خدماتي كه ميفروشيد نيز مهمتر است.»
پرسنل فروش ميتوانند جلسات رو در رو بسيار بيشتري را از طريق ويدئوكنفرانس برگزار كنند كه بسيار سريعتر و ارزانتر از سفر و ملاقات مستقيم با مشتريان است. با استفاده از فناوري بستر WebRTC، استفاده از قابليت ويدئوكنفرانس براي هركس سادهتر خواهد شد.
با تكيه بر قابليت ويدئوكنفرانس، پرسنل فروش ميتوانند روند فروش را بهتر كنترل نمايند. تحقيقات مركز آموزش و توسعه پشتيباني شبكه اروپا نشان ميدهد كه تماس شخصي (و رو در رو) ميتواند عامل تعيينكنندهاي در انعقاد قرارداد فروش باشد. «براي اينكه پرسنل فروش يك قرارداد فروش را ببندند، اطمينان، تحمل و توانايي كنترل وضعيت در زمان انعقاد قرارداد فروش عامل تعيينكننده خواهد بود.» اين تحقيقات نشان داده است كه شخصيت آيندهنگر پرسنل فروش در عمل كانون مسئله ميسازد.
در واقع، شخصيت آيندهنگر پرسنل فروش 77درصد از توانايي مديريت روابط با مشتريان را در بر ميگيرد.
از اينرو، پرسنل فروش بايد مديريت رفتار خود را پشت دوربين ياد بگيرند. درصورتيكه شما در حال كنفرانس تصويري با مشتري يا مشتري احتمالي هستيد، آنگاه قطعا نميخواهيد كه مسائل صوتي يا تصويري باعث حواسپرتي شما شوند (انجمن ملي متخصصين فروش ايالات متحده). درصورتيكه شما بتوانيد فضاي دفتري را حتي در اتاق هتل يا اتاق پذيرايي خود تقليد نماييد، آنگاه احساس آرامش و راحتي بيشتري را به مستمع خود القا خواهيد كرد.
همواره به خاطر داشته باشيد كه به دوربين نگاه كنيد و نه به تصوير فرد/افرادي كه آنها صحبت مينماييد! اطمينان حاصل نماييد كه تماس چشمي با دوربين پسيو شبكه را از قبل بهخوبي تمرين كردهايد. زمانيكه در حال صحبت هستيد، اطمينان حاصل نماييد كه سر خود را اندكي به جلو متمايل كردهايد. اين كار تاثير بهتري را از طريق دوربين منتقل ميكند. و فراموش نكنيد كه لبخند بر لب داشته باشيد.
رشد سريع PBX مبتني بر نرمافزار (همانطور كه اين گزارش نيز اشاره كرد) باعث گسترش و همهگيري قابليت ويدئو كنفرانس در شركتها در سطح جهاني گرديده است. سيستم تلفن 3CX قابليت ويدئو كنفرانس را صرفا با چند كليك در اختيار كاربر قرار ميدهد، بهطوريكه پرسنل فروش ميتوانند در هر زمان و هر جا تماس رو در رو با مشتريان خود داشته باشند.
با تكيه بر راهحل ويدئو كنفرانس 3CX، برگزاري ويدئو كنفرانسها آسانتر خواهد شد.
درباره 3CX (www.3cx.com)
شركت 3CX ارائهدهنده خدمات ارتباطات راهدور است. اين شركت IP PBX مبتني بر نرمافزار و استانداردهاي بازي را توسعه داده است كه نوآوري در حوزه ارتباطات به شمار ميروند و جايگزين PBXهاي اختصاصي گرديدهاند. 3CX هزينههاي ارتباطات راهدور را كاهش خواهد داد و در عين حال، بهرهوري و قابليت جابجايي كاركنان شركت را افزايش خواهد داد.
با تكيه بر فناوري يكپارچه ويدئو كنفرانس WebRTC، تلفنهاي نرمافزار مبتني بر مك و ويندوز و ميكروتيك كلاينتهاي تلفن هوشمند براي تلفنهاي مبتني بر اندرويد، iOS و ويندوز، شركت 3CX بسته ارتباطات يكپارچه (UC) كاملي را به شركتها ارائه خواهد كه بدون نياز به پيكربندي قابل پيادهسازي خواهد بود.
هم اكنون، بيش از 50000 مشتري در سرتاسر جهان از خدمات 3CX استفاده ميكنند، از جمله: Boeing ، McDonalds ، Hugo Boss ، Ramada Plaza Antwerp ، Harley Davidson، Wilson Sporting Goods و Pepsi. اين شركت در ايالات متحده، انگلستان، آلمان، هنگ كنگ، آفريقاي جنوبي، روسيه و استراليا دفتر داد كه حضور جهاني 3CX را تضمين خواهد كرد.
- شنبه ۰۱ اردیبهشت ۹۷ ۱۸:۰۴ ۸ بازديد
- ۰ نظر